Jelentem élek, elvagyok, dolgozom ezerrel. Túl vagyunk az ünnepeken (csak plusz 4 kilóval). A Karácsonyt megelőzően igen nagy volt a hajtás, naponta 30-40 felterjesztés, heti 2 esketés a vidéki bevételekről meg már nem is beszélek. A Karácsony családi körben töltöttem. A szilveszter már annál kevésbé - ügyeletben voltam. Hála a NagyonJónak komolyabb ügy nélkül átvészeltük az ügyeleteti időszakot. Azt azért megjegyezném, hogy a szerbek is, a montikhoz hasonlóan szeretik megünnepelni mindkét karácsonyt és szilvesztert (volt itt is pufoktatás, meg levegőbe lövöldözés). Ennek ellenére én békésen, tv-t nézve, öregurassan töltöttem a szilvesztert. Jókat nevettem (na nem a szilveszteri műsorszámokon), hanem a Két pasi meg egy kicsi aktuális részeit nézve Charlie Harper aranyköpésein és sajátos (de sokszor elgondolkoztató és igaz) életfilozófiáján. Érdekes, hogy Charlie Sheen mennyire saját magát adta a sorozatban és ezért még súlyos pénzeket is fizettek Neki.

Hála Istennek eddig a nagyobb havazás elkerülte Szabadkát. Eddig csak egyszer kellett havat hánynom, még szerencse, hogy az előkert és a garázskijáró nem több mint egy 5X5 méteres terület. Aki azt meri mondani, hogy mit sírok, legalább mozogtam egy kicsit, azt szeretettel várom a következő havazáskor...

Egyébként délvidéki életem csendesen zajlik, Odin és a család nagy örömére... A szomszédok továbbra is árgus szemekkel lesik minden lépésemet... ezen sokszor jókat nevetek, mert van, hogy este fél 10-kor még kiviszem Odint egy laza lefekvés előtti sétára, na ilyenkor szinte látom a szomszédok arcát - mi a fenét bócorog ez még ilyen késő este... Odin válasza: Nincs mese, a vacsora ne várjon a kijövetellel reggelig, mert akkor könnyen gázok lesznek belőle és a gazdám orrát igen tudja bántani, ha eleresztek egy békegalambot a hálóban. Mert drága kiskutyámnak igen jó dolga van, egyenesen Dániából kapja a lazacos, tengeri herkentyűs kaját. Meg is kérdezték, hogy miért olyan szép fényes a szőre? Ellenben drága kiskutyám által eleresztett békegalambok már nem lazacillatúak.

A minap behoztam a jómadarat, kapásból körbenyalt mindenkit, amit a kedves kolléganők egészen addig nagyon élveztek, amíg el nem sütöttem azt a poént, hogy Odin pont most takarította ki a hátsóját. Na látni kellett volna azokat az arcokat... :)

Többen szóltatok, hogy mi van velem, nagyon csendbven vagyok... Nos igen nem tagadom, elvagyok, na meg beteg is voltam, de mit beszélek, még most is az vagyok. Két hónappal ezelőtt elkaptam a kisfiamtól egy vírust, nos ő már el isfelejtette az egészet én meg még mindig köhögök. Kaptam egy rakás gyógyszert, melyeknek több volt a mellékhatása, mitn a gyógyereje, így maradtam a hagyományos gyógyteáknál... most talán végre meggyógyulok.

Mára ennyi! Hamarosan folyt. köv.

 u.i. Egyébként mindenkinek boldog új évet!!!!

Szerző: Asghard

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://atugrottamaszomszedba.blog.hu/api/trackback/id/tr445048957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása