Nem tűntem el, itt vagyok, csak annyi a meló, hogy mellette nem sok idő jut egyebekre. Munka után Odin várja a megérdemelt sétáját (ami holnaptól sötétségbe burkolózik – reggel is, este is sötétben fogunk sétálgatni).

Azért nem panaszkodom, séta közben, mivel itt, az utcákon elég sok a diófa, lassan összeszedtem a télire valót – séta közben, hipp-hopp csak úgy ugrálnak a diók a zsebembe. Rendes ember ilyet nem akadályoz meg, főleg nem egy keselyű (Sz. Laci, Z. Zsombi és T. Krisztián ne vigyorogjatok). Már csak meg kell törni őket és már készülhet is a jó kis diós béles, meg a diós tészta. Drága kicsi párom jelezte is, hogy a törés-zúzás örömét átengedi nekem, övé a sütés. Na gondoltam egye fene, legalább amikor rácsapok a kalapáccsal egy dióra, akkor valamely kedves jóakarómra fogok gondolni… csak attól tartok, hogy akkor már darálni sem kell majd a diót. Nem baj, legalább nem lesz dupla munka.

Egyik nap arra lettem figyelmes, hogy követőim támadtak és bizony mások is érdeklődést kezdtek tanúsítani az eladdig szemétként a kocsik, illetve gyalogosok által széttaposott diók iránt. Csak a fene a pofájukba ők is inkább a már héjatlan és egyben lévő diókat szedik össze, ezzel csökkentve a bevételemet. Bizony, ilyen apróbb jelekből jön rá az ember, hogy minden egyes mozdulatát éber szemek követik… Ezzel kapcsolatban csak annyit jegyeznék meg, hogy ha szerény otthonunkban is vannak figyelő „fülek” akkor bizony érdekes hangokat rögzíthetnek, főleg egy kiadós csülkös bableves, chilis bab vagy egy korsó sör után… na mindegy egészségükre!

Megvolt az első ügyeletem is, hála Istennek esemény nélkül, illetve csak annyi történt, hogy szokásos összeszedett és megtervezett életemnek köszönhetően sikerült vasárnap reggel, koszorúzásra készülvén rájönnöm, hogy bent felejtettem az irodai szekrényemben az ünneplő cipőmet, így az ügyeletes adminisztrátor nagyon örülhetett nekem fél 8-kor… rendes volt mert felkelt, bejött és kinyitott – azt hiszem jövök neki egy rekesz sörrel.

Mára ennyit! Uff, én beszéltem!

Szerző: Asghard

2 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://atugrottamaszomszedba.blog.hu/api/trackback/id/tr674872713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wendiii · http://hivataliagyhalal.blog.hu 2012.10.28. 07:18:32

Jó, hogy nem mogyorót kezdtél gyűjteni! A végén azt hitték vona, hogy dinamitot akarsz eszkábálni. :D
Amúgy a dióval nem lelkesítettél fel. :)

Asghard 2012.10.28. 07:27:08

@Wendiii: Áááá arra vigyázok... Miért? A dió tök jó!
süti beállítások módosítása