A kezdetek

2012.09.03. 17:32

Egy szép augusztus végi napon bepakoltam kiskocsimba és ismét útra keltem. Bár csak kevés cuccot terveztem magammal vinni, ennek ellenére az autó a plafonig tele volt, igaz még a bringámat is sikerült bepréselnem (el kell ismernem, hogy lusta voltam összeállítani a kerékpártartót, talán majd legközelebb). Úgy voltam vele, hogy nem megyek messze, csak ide Szabadkára.

Előbb Szegedre mentem, ahol drága Édesanyám tovább növelve kocsim telítettségét, felpakolt csupa finomsággal. Szabadkára érkezvén, egy kollégám elkalauzolt a lakásomhoz (melyet már hó elején kiválasztottam) majd átadta a kulcsokat. Udvariasan megkérdezte, hogy van-e vmire szökségem, kaja, pénz stb. Válaszul kinyitottam a kocsim ajtaját... ahonnan átható sült csirke és zöldség, gyümölcs illat érződött. 

A kégli klassz, kiskert, garázs és ami a legfontosabb VAN INTERNET!!!! Igaz a környék legnagyobb bánatára, kiszúrtam, hogy nincs levédve a wifi (na ezen a környéken se sok előfizetés lehet), így első lépésként elvágtam az ingyennet vonalát, nagyon örülhettek nekem... Sikerült olyan bonyolult belépőkódot kitalálnom, hogy még nekem is csak papírról megy a belépés. A következő meglepetés a konyhában ért. Üres szekrények!!!! Mi van ezek a kezükkel esznek és nem főznek? A konyha egyébként 22.századi. Jót beszélgetek a hűtővel... Sikerült átprogramoznom, hogy legalább magyarul társalogjunk. Igaz ez elég egyoldalú, mert amint "megtudta", hogy pár kilóval többel rendelkezem máris tanácsokat adott, minden kinyitásnál, hogy csak vmi könnyűt pl. gyümölcsöt egyek. Erre mindig u.a a válaszom, hogy a jó édes a....nak mond meg, hogy én mit egyek. Már csak azért is rántott csirke és erős paprika volt a vacsora. Na de miből is mivel egyem meg? Semmi baj! Elővettem ifjúkorom régen elfelejtett "igénytelenségét" és a tárolóedény fedelét tányérnak, evőeszköznek meg kineveztem a jó kis svájci bicskámat. Kész 22.századi kemping... A következő meglepetés a hálóban ért! Egy fél falat beborító LCD tv fogadott (azt már megállapítottam podgoricai kiruccanásom alatt, hogy a Balkánon az emberek mindenből a legnagyobbat szeretik). Kész házimozi, KÁBELEK NÉLKÜL!!!!! Hmm mi ez wifi tv, vagy mi? Na mindegy rákötöttem a laptopomat és máris mozivarázsban élveztem a Battlestar Galactica sorozat éppen soron következő epizódját.  Szóval így telt az első estém.

Másnap reggel bementem az új munkahelyemre. Főnököm mindenkinek bemutatott, sok régi kedves ismerőssel is találkoztam. Részt vettem életem első állampolgársági eskütételén, mit mondjak, felemelő érzés volt. Ezt követően felhoztam a kocsiból az otthoni irodámból magammal hozott növényeket és berendeztem az irodámat. Már van gépem, internetem, telefonom, klassz irodabútorok. Mi kell még? Rájöttem, ruhás szekrény, mert ha bringával akarok munkába járni, akkor nem tekerhetek be öltöny, nyakkendőben. 

A lakásom autóval 5 percre, bringával kb 10 percre van a kövitől. Kell ennél jobb? Na most megyek megint beszélgetek egy kicsit a hűtővel... folyt. köv. Uff, én beszéltem!

Szerző: Asghard

4 komment

Címkék: kezdet A

A bejegyzés trackback címe:

https://atugrottamaszomszedba.blog.hu/api/trackback/id/tr894751489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nick grabowski · http://fpa-mcc.blog.hu 2012.09.03. 22:54:43

"A jó keselyű jó kapcsolatokat ápol..." ...a hűtőjével? ;)

Wendiii · http://hivataliagyhalal.blog.hu 2012.09.04. 05:29:44

Na szép. Én meg a hétvégén megyek bevásárolni. :)

Asghard 2012.09.04. 07:28:46

@nick grabowski: A jó keselyű mindenkivel jó kapcsolatot ápol... mert még egy hűtő is tud pozitív meglepetést okozni... :)))

Asghard 2012.09.04. 07:29:50

@Wendiii: Én is, csak Szegeden, mert még nem tudok áfa nélkül vásárolni. Így irány a piac... :)))
süti beállítások módosítása